Bedrijven
aan het woord

team2lead gaat steeds voor een klanttevredenheid van minstens 85%. Dat meten we met een tevredenheidsenquête na afloop van elk project. Toch kan tevredenheid niet altijd in cijfers worden uitgedrukt. Lees daarom wat onze klanten over team2lead zeggen.

Nathalie Goossens

Head of customer operations , Ingenico

"team2lead": Gelukkig dat ze bestaan! Altijd zijn consultants van team2lead goed getraind, direct inzetbaar en van zeer hoge kwaliteit. Altijd krijg je meer dan verwacht: je krijgt nieuwe inzichten in leiderschap methodes in klantenomgevingen, de collega teamleiders vinden nieuwe energie dankzij een nieuw voorbeeld of je krijgt frisse ideeën om je strategie wat bij te sleutelen. Heerlijk toch!"

arrow right bekijk case

Nikki Van den Block

Customer service manager , AkzoNobel

"Voor het eerst een samenwerking met team2lead’ opgestart. Na een interessante kennismaking en aftoetsing van mekaars verwachtingen, een (niet makkelijke)opdracht toevertrouwd aan hen én geen seconde spijt van. Zowel het overleg met de directie van team2lead als de kandidaat zelf voldoen volledig. Meer nog, onze hoogstaande verwachtingen werden zeker ingelost. Het voelt gewoon echt vertrouwd aan, onze verwachtingen werden ingelost dus voor een nieuwe opdracht contacteren we hen zeker!"

arrow right bekijk case

Joëlle Da Cruz

Contactcenter manager , DKV

"Beroep doen op team2lead was de ideale oplossing om snel een talentvolle en efficiënte expert te vinden die kan ondersteunen in het opzetten van specifieke zaken. De integratie in het team verliep heel vlot omwille van hun menselijke benadering en hun passie om de medewerkers te coachen en het beste uit hen naar boven te halen."

arrow right bekijk case

Georgios Sappidis

Service delivery manager , 24Plus (KBC)

“team2lead heeft ons verschillende keren geholpen als we snel specifieke projecten dienen op te zetten. Ze hebben altijd een zeer sterke expert die snel beschikbaar en inzetbaar is.”

arrow right bekijk case

Sofie Pietercil

Customer service manager , Mediahuis

“We hebben beroep gedaan op team2lead om processen na te kijken en een retentiebeleid voor klanten op te zetten. Ik was hierbij heel aangenaam verrast over de snelheid waarbij we de opdracht besproken hebben en geïmplementeerd hebben. De expert heeft zich heel snel ingewerkt in het team en heeft door zijn rustige maar kordate aanpak ervoor gezorgd dat alles van het begin heel vlot bleef doorlopen. Daarnaast heeft hij door zijn voorgaande ervaringen ook nieuwe ideeën bij Mediahuis kunnen introduceren, die we tot op vandaag nog altijd toepassen."

arrow right bekijk case

Frédéric Devroye

Co-founder , MyQM

"MyQM fournit une plateforme de suivi de la qualité dans la relation client (Quality Monitoring, Satisfaction Client, Quiz, …). Lors de l’implémentation de la plate forme chez des clients, nous avons fait appel à team2Lead. Son expérience du terrain et sa flexibilité nous ont permis de démarrer très rapidement et d’effectuer la mise en place en respectant le timing et le budget, et surtout en y mettant la touche humaine indispensable."

arrow right bekijk case

Bram Hostyn

Manager Servicecenter & Channel Strategy , Partena

“Het is duidelijk dat team2lead actief in haar team investeert. Het team wordt constant bijgeschoold in expertise en ook in human skills. En dat voel je! Want keer op keer heb ik gebruik kunnen maken van senior coaches en telkens ben ik echt geholpen geweest.“

arrow right bekijk case

Let's connect

Wat kan team2lead voor jou betekenen?

Zoekt jouw bedrijf een ervaren manager in klantcontact om een reorganisatie op te vangen? Wil jij jouw management team bijscholen in human skills en leiderschap? Laten we eens samenzitten en kijken wat team2lead voor jou kan betekenen.

Frédéric en Karoline